هر باشگاهی می تواند با رعایت اصول مشتری مداری و تامین نیازهای اعضای خود به سودهی بیشتری برسد. مدیران زیادی هستند که با سرمایه گذاری زیاد، سالن های مجهزی را راه اندازی میکنند و به لحاظ فنی تمام نیازها را برطرف میکنند. اما با الگوبرداری از ایده های جدید مشتری مداری، میتوان به توسعه باشگاه بدنسازی کمک بیشتری کرد. در زیر به بیان چند ایده در این زمینه میپردازیم.

روز تاسیس باشگاه

بهتر است قبل از احداث سالن، یک روز مهم را برای تاسیس باشگاه در نظر بگیرید. برنامه مدونی را به روز تاسیس باشگاه اختصاص دهید. میتوانید با ارائه تخفیف های بسیار بالا در روز تاسیس باشگاه، مشتریان زیادی را جذب کنید. برای مثال:

  • یک هفته عضویت رایگان به مناسبت تاسیس باشگاه

  • مشاوره و برنامه تمرینی اختصاصی رایگان در روز تاسیس و یا سالگرد احداث باشگاه

معرفی به دیگران

برنامه ای را به این قضیه اختصاص دهید که دیگران در صورت معرفی باشگاه شما به دوستان و آشنایان خود امتیاز دریافت کنند. این امتیاز میتواند ایده های زیادی را شامل شود. در زیر به چند نمونه اشاره ای مختصر داریم.

  • ارائه رژیم های غذایی رایگان در صورت معرفی باشگاه در فضای مجازی

  • ارائه تخفیف برای مکمل های پروتئینی و ویتامین ها

در صورتی که سایت اینترنتی دارید میتوانید به اعضای فعال در سایت، تخفیف های شهریه ارائه دهید. در این حالت به راحتی و با کمترین هزینه، افراد را تشویق به معرفی باشگاه خود به دیگران میکنید و همچنین با رشد سایت، مشتریان بیشتری روانه سالن شما خواهند شد.

 

اعضای VIP

بهتر است اعضایی که شهریه یک سال خود را بصورت یکجا پرداخت میکنند را متمایز از سایرین کنید. با این کار علاوه بر اینکه اعضای ثابت را جذب سالن خود کرده اید، بلکه به سایرین این حس اعتماد سازی را ساتع میکنید تا تشویق به این کار شوند. میتوانید تخفیف های ویژه ای را برای اعضای یک ساله خود در نظر بگیرید.

معرفی اعضای فعال

میتوانید عضوهای فعال باشگاه را شناسایی و معرفی کنید. این کار میتواند بصورت دو هفته در میان و یا حتی ماهیانه صورت گیرد. با معرفی استعدادهای باشگاه خود، اتفاق های جذابی را تجربه خواهید کرد. اولین نکته این است که انگیزه فرد منتخب و سایر اعضاء برای رقابت سالم، بیشتر خواهد شد. دوم اینکه با مانور دادن روی این کار در فضای مجازی میتوانید اعضای سالن خود را بیشتر کنید. همچنین میتوانید با ارائه بن تخفیف استفاده از بوفه و یا حتی شهریه به استعدادهای منتخب، حس رقابت سالم در فضای باشگاه را بیشتر کنید. با چنین ایده ای باشگاه شما سریعتر در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

سایت باشگاه

میتوانید با راه اندازی یک وبسایت و معرفی رسمی خود در اینترنت به اعضایی که میخواهند با سابقه شما آشنا شوند کمک زیادی کنید. وجود یک سایت و فعالیت مستمر آن میتواند به مشتریانتان این پیام را منتقل کند که کسب و کار شما به روز بوده و در جریان است. بهتر است در وبسایت خود با ارائه مقالاتی حول تغذیه و برنامه های بدنسازی، اعضای خود را بهتر مدیریت کنید. همچنین میتوانید به سایر افرادی که حتی عضو باشگاه شما نیستند مشاوره رایگان ارائه دهید تا آنها با این کار ترغیب به عضویت در سالن شما شوند.

مسابقه

برای اعضایی که به دنبال افزایش یا کاهش وزن هستند یک مسابقه در نظر بگیرید. از بین افراد منتخب میتوانید به برندگان بن های تخفیف استفاده از بوفه و یا تخفیف مکمل های غذایی و مواردی از این قبیل را ارائه دهید.

کارکنان سالن

استفاده از تمام ایده های که در بالا به آن ها اشاره کردیم به توسعه باشگاه شما کمک زیادی میکند. اما همه این ایده ها نیازمند برخورداری کارکنان شما از آداب معاشرت قوی در برخورد با اعضاء می باشد. بنابراین قبل از هرچیز بر روی این نکته کار کنید. کارکنان شما باید اصول حرفه ای مشتری مداری و برخورد محترمانه با اعضاء را یاد بگیرند. در این صورت میتوانید با پیاده سازی ایده های بالا روز به روز شاهد توسعه، پیشرفت و برگشت سرمایه خود باشید.

تندرست و پیروز باشید

سایت:تن آراتک

 

 

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : باشگاه ,میتوانید ,ارائه ,معرفی ,اعضای ,تخفیف ,تاسیس باشگاه ,ارائه دهید ,معرفی باشگاه ,توسعه باشگاه ,بیشتر کنید ,کنید همچنین میتوانید ,صورت معرفی باشگاه ,توسعه باشگاه بدنسازی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دروغی درباره ی فلزیاب KS-700 کمک در هدايت تحصيلي الناز گودرزی دانلود انواع بازی های کامپیوتری ابوالفضل علي توکلي Sarah رزرو هتل آیات قرآن به صورت تصویر آموزش رايگان طراحي سايت و سئو این منم